«ПРО РАЙОННИЙ БЮДЖЕТ ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ НА 2017 РІК» ЗА 9 МІСЯЦІВ 2017 РОКУ

ЗВІТ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ПРО ВИКОНАННЯ РІШЕННЯ

 РАЙОННОЇ РАДИ ВІД 22.12.2016 РОКУ № 196 – VII

«ПРО РАЙОННИЙ БЮДЖЕТ

ТАРУТИНСЬКОГО РАЙОНУ НА 2017 РІК»

ЗА 9 МІСЯЦІВ 2017 РОКУ

    

     Районний бюджет Тарутинського району по доходах загального фонду з урахуванням міжбюджетних трансфертів за 9 місяців 2017 року виконано у сумі 230 235,2тис. грн. при затверджених у бюджеті  показниках (з урахуванням змін) у сумі  228 739,1 тис. грн., або виконання становить 100,7 відсотків ( додаток 1).

     По доходах без врахування міжбюджетних трансфертів планові показники 9 місяців 2017 року по районному бюджету виконано у сумі 29 433,5 тис. грн. при затверджених бюджетних показниках ( з урахуванням внесених змін) у сумі 27 712,0 тис. грн., або виконання складає 106,2 відсотків. У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року  надходження власних доходів до районного бюджету збільшилися на 11 270,8 тис. грн., або темп росту становить 162,1 відсотків.  Збільшення відбулось за рахунок збільшення бази оподаткування ( фонду оплати праці у зв'язку із збільшенням мінімальної заробітної плати;

     Виконання затверджених планових показників у розрізі джерел надходжень складає:

     - податок на доходи фізичних осіб при затверджених планових показниках на січень - вересень 2017 року у сумі 27 672,9 тис. грн. до районного бюджету надійшов  у сумі 29 397,5 тис. грн., або виконання планових показників складає 106,2 відсотків, відхилення у сумі становить +1 724,6 тис. грн. У порівняні з надходженнями аналогічного періоду 2016 року надходження ПДФО збільшилися на 11 250,9 тис. грн., темп росту склав 162,0 відсотків. В обсязі доходів загального фонду районного бюджету ( без врахування міжбюджетних трансфертів) питома вага податку на доходи з фізичних осіб становить 99,9 відсотків;

     - податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності за звітний період при затверджених планових показниках 5,0 тис. грн. надійшов у сумі 4,4 тис. грн., що становить 88,1 відсотків планових показників, у порівнянні надходженнями за січень - вересень 2016 року відбулося зменшення надходжень цього виду податку на 0,6 тис. грн., або темп росту складає 88,0 відсотків.;

     - адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до районного бюджету надійшов у сумі 27,0 тис. грн. при планових показниках 29,3 тис. грн., виконання складає 92,3 відсотків. За аналогічний період 2016 року надходження цього джерела доходів становили 7,1 тис. грн.;

     - адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень при затверджених планових показниках у сумі 4,9 тис. грн. до бюджету надійшло 4,6 тис. грн.., виконання планових показників становить 94,8 відсотків. За 9-ть місяців 2016 року до районного бюджету надійшло 1,1 тис. грн. збору.

 

 

     До спеціального фонду районного бюджету надійшло 5 324,5 тис. грн. власних надходжень бюджетних установ , у тому числі:

     власні надходження бюджетних установ – 5 324,5 тис. грн., а саме:

     - по відділу освіти   – 3 193,9 тис. грн. ( батьківська плата – 518,3 тис. грн., господарська діяльність – 2 287,6 тис. грн., оренда майна – 1,0 тис. грн., реалізація майна, крім нерухомого – 12,5 тис. грн., благодійні внески – 374,5 тис. грн.);

     -  по відділу культури – 93,7 тис. грн. ( батьківська плата  – 22,9 тис. грн., оренда майна та приміщень – 70,8 тис. грн.) ;

     - по комунальній установі «Тарутинська центральна районна лікарня» – 714,1 тис. грн. (зубопротезування та медичний огляд – 443,3 тис. грн.,  оренда приміщень – 122,1 тис. грн., благодійні внески – 81,0 тис. грн., на окремі доручення – 67,7 тис. грн.) ;

     -  по центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей  – 119,7 тис. грн. (благодійні внески);

     -  по територіальному центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) – 536,3 тис. грн. ( пенсія – 482,8 тис. грн., господарська діяльність – 1,9 тис. грн., благодійні внески – 51,6 тис. грн.);

    - Тарутинський НВК «ЗОШ  I-III ступенів - ліцей – дошкільний заклад» – 379,3 тис. грн. (батьківська плата – 163,3 тис. грн., господарська діяльність – 63,6 тис. грн., благодійні внески – 152,4 тис. грн.);

     - Березинський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» – 225,3 тис. грн. (батьківська плата – 33,1 тис. грн., господарська діяльність – 111,5 тис. грн., реалізація майна, крім нерухомого – 4,6 тис. грн.,  благодійні внески – 76,1 тис. грн.);

     - Підгірненський НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» - 62,2 тис. грн. (батьківська плата – 3,5 тис. грн., господарська діяльність – 58,7 тис. грн.).

 

    ОФІЦІЙНІ ТРАНСФЕРТИ

     Офіційних трансфертів надійшло до районного бюджету у  сумі 203 912,1 тис. грн., в тому числі:

- до загального фонду – 200 801,1 тис. грн.;

- до спеціального фонду – 3 111,0 тис. грн.. 

   Загальний фонд.

          В повному обсязі до затверджених планових показників на січень - вересень 2017 року надійшли:     

- базова дотація – 11 297,8 тис. грн.;

- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я – 22 272,3 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на допомогу сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу – 59 938,7 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-,водопостачання і водовідведення, квартирної плати ( утримання будинків і споруд та прибудинкових територій ) –16 354,5 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – 6 520,0 тис. грн.;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 405,1 тис. грн.;

- освітня субвенція з державного бюджету – 46 320,1 тис. грн.,

- медична субвенція з державного бюджету – 23 133,4 тис. грн.; 

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій до районного бюджету надійшла у сумі 4 960,0 тис. грн.

 

     В повному обсязі до потреби надійшли:

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей -  сиріт та дітей позбавлених  батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» надійшла у сумі 1 690,4 тис. грн., що складає 88,6 відсотків від затверджених планових показників ;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних,міських голів – 80,1 тис. грн.

 - « інша субвенція »  надійшла у сумі 7 783,2 тис. грн., що становить 99,1 відсотків затверджених планових показників на звітний період, в тому числі:

     - з обласного бюджету для утримання  Центру соціально-психологічної реабілітації дітей   надійшло 3 055,0 тис. грн.;

     - з обласного бюджету на утримання соціального гуртожитку надійшло 675,8 тис. грн.;

     - з бюджету Веселодолинської сільської ради до районного бюджету надійшло на виконання районних програм  - 1 038,9 тис. грн.;

     - з бюджетів сільських та селищних рад на організацію перевезення учнів  1 095,7 тис. грн.;

     - з бюджетів сільських та селищних рад на організацію харчування дітей 1 425,6 тис. грн.;

      - з бюджетів сільських та селищних рад на організацію оздоровлення дітей в пришкільних таборах  312,2 тис. грн.;

     - з бюджетів сільських та селищних рад на придбання предметів та матеріалів 180,0 тис. грн.;

 

     Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами до районного бюджету надійшла у сумі 46,1 тис. грн.

 

 Спеціальний фонд.

- «Інша субвенція» до районного бюджету надійшла у сумі 432,0 тис. грн., у тому числі:

▪ у сумі 65,0 тис. грн. надійшла до спеціального фонду районного бюджету з бюджету Вознесенської Другої сільської ради для придбання предметів довгострокового користування ( інтерактивна дошка для НВК (ЗОШ) с.Червоне – 50,0 тис. грн. та обладнання для НВК (дошкільний заклад) с. Вознесенка Друга – 15,0 тис. грн.;

▪ з бюджету Миколаївської сільської ради - 70,0 тис. грн. ( капітальний ремонт школи);

▪ з бюджету Ламбрівської сільської ради – 207,0 тис. грн. ( капітальний ремонт даху спортивного залу Ламбрівського НВК).

 

- субвенція на виконання інвестиційних проектів надійшла до районного бюджету з обласного бюджету надійшла у сумі 2 679,0 тис. грн.

 

    Видаткова частина загального фонду районного бюджету Тарутинського району  за 9 місяців 2017 року виконана у сумі 214 370,2 тис. грн., при уточнених планових призначеннях  на звітний період 238 259,4 тис. грн., або на  90,0 відсотків (додаток 2).

     Загальний обсяг видатків загального фонду бюджету на оплату праці з нарахуваннями працівників бюджетних установ звітного періоду склав 85 798,1 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 95 987,0 тис. грн., що складає 89,4 відсотків.

     Станом на 01.10.2017 року заборгованості по виплаті заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних установ і організацій, що утримуються за рахунок коштів районного бюджету немає.

     Видатки на медикаменти та перев’язувальні матеріали склали 126,2 тис. грн., при уточнених планових призначеннях на 9 місяців 2017року 185,5 тис. грн., тобто виконані  на  68,0 відсотків.

     Видатки на продукти харчування склали  3 728,9 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 5 207,5 тис. грн. або виконані на 71,6 відсотків.

     Видатки на оплату  комунальних послуг та енергоносіїв склали 5 214,3 тис. грн., при уточнених планових призначеннях – 8 174,7 тис. грн., або виконані на 63,8 відсотків, в тому числі:

     - видатки по оплаті послуг за водопостачання та водовідведення склали 127,8 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 199,5 тис. грн., тобто виконання склало 64,0 відсотків;

     - видатки на оплату спожитої електроенергії склали 1 619,9 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 2 068,4 тис. грн., або виконані на 78,3 відсотків;

     - видатки на оплату спожитого природного газу склали 616,1 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 1 416,4 тис. грн., тобто виконані на 64,7 відсотків;

     - видатки на оплату інших енергоносіїв за 9 місяців 2017 року склали 2 550,4 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на вказаний період 4 490,4 тис. грн., тобто відсоток виконання складає 56,8.

     Заборгованості бюджетних установ і організацій, що утримуються за рахунок коштів районного бюджету, по оплаті за спожиті енергоносії та комунальні послуги станом на 01.10.2017 року немає.

     По апарату управління видатки склали 1 755,8 тис. грн. при уточнених планових  призначеннях на 9 місяців 2017 року 2 347,8 тис. грн., або виконані на 74,8 відсотків. На оплату праці з нарахуваннями спрямовано 1 282,3  тис. грн.  при запланованому обсязі видатків 1 525,0тис. грн., або 84,1  відсотків. 

     Видаткова частина загального фонду районного бюджету   по закладам освіти виконана в сумі 83 866,7 тис. грн., при уточненому плановому призначені 97 069,2 тис. грн., або на 86,4 відсотків. На виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам освіти спрямовано 71 546,3 тис. грн. при уточненому плані 79 966,0 тис. грн., відсоток виконання планових показників склав 89,5; на продукти харчування спрямовано 3 351,3 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 4 787,9 тис. грн., відсоток виконання склав 70,0;  на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 4 235,6 тис. грн., при уточнених планових призначеннях  6 776,4 тис. грн., що складає 62,5 відсотків від планових показників.

     Видатки загального фонду районного бюджету по закладам охорони здоров’я за звітний період склали 26 339,6 тис. грн., при уточнених планових показниках на 9 місяців 2017року 28 291,0 тис. грн., або виконання складає 93,1 відсотків.  На оплату праці з нарахуваннями  спрямовано 20 830,4 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на 9 місяців 2017 року 21 320,7 тис. грн., виконання планових показників склало 97,7 відсотків. На медикаменти та перев’язувальні матеріали спрямовано 1 498,1 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 1 730,2 тис. грн., план виконано на 86,6 відсотків; на придбання продуктів харчування спрямовано 219,0 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на 9 місяців 2017 року 259,7 тис. грн., тобто план виконано на 84,3 відсотків;  на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 1 839,9 тис. грн. при уточнених  планових призначеннях 2 225,5 тис. грн., або план виконано на 82,7 відсотків.

     Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення склали 89 955,9 тис. грн. при уточненому плані 90 853,9 тис. грн., або виконані на 99,0 відсотків, в тому числі:

     - по центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді видатки загального фонду бюджету склали 415,4 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 494,1 тис. грн., або виконані на 84,1 відсотків. На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 314,1 тис. грн. при планових призначеннях 361,8 тис. грн., або 86,8 відсотків, на оплату за спожиті комунальні послуги та енергоносії спрямовано 6,6 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на 9 місяців 2017року 9,1 тис. грн., тобто планові показники виконані на 72,8 відсотків;

     - по територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) видатки загального фонду бюджету склали 1 747,5 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 1 975,9 тис. грн., тобто відсоток виконання склав 88,4. На оплату праці з нарахуваннями спрямовано 1 606,2 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 1 789,0 тис. грн., планові показники виконано на 89,8 відсотків; на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 114,2 тис. грн. при планових призначеннях 133,9 тис. грн., або 85,3 відсотків від плану;

     - по соціальному гуртожитку для дітей-сиріт, фінансування якого проводиться за рахунок субвенції з обласного бюджету, видатки загального фонду бюджету склали 629,1 тис. грн. при планових призначеннях 677,5 тис. грн., тобто виконано на 92,8 відсотків. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали 517,3 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на вказаний період 538,1 тис. грн., або 96,1 відсотків від передбаченого уточненим планом; на оплату комунальних послуг та енергоносіїв за 9 місяців 2017 року спрямовано 30,9 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на вказаний період  37,3 тис. грн., або 82,9 відсотків;

     - по центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей, фінансування якого проводиться за рахунок субвенцій з обласного бюджету, видатки загального фонду бюджету склали  2 805,5 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 3 055,4 тис. грн., або виконані на 91,8 відсотків. На оплату праці з нарахуваннями спрямовано 2 083,1 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на 9 місяців 2017 року 2 257,0 тис. грн., відсоток виконання планових показників склав 92,3.  Видатки на придбання продуктів харчування склали 377,6 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 419,6 тис. грн., планові показники виконані на 90,0відсотків; на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 188,1 тис. грн., при уточнених планових призначеннях 203,4 тис. грн., тобто 92,5 відсотків;

     - при затверджених у районному бюджеті призначеннях на 9 місяців 2017 року (зі змінами) по субвенціях з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій на оплату електроенергії, природного газу, послуг водопостачання та водовідведення у сумі 16 354,5 тис. грн. профінансовано та використано 16 354,5 тис. грн., тобто 100,0 відсотків від плану. На надання пільг з послуг зв’язку, компенсацій за пільговий проїзд планові показники складають 194,0 тис. грн., фактично надійшло 169,3 тис. грн., тобто 87,3 відсотків від плану. На надання пільг та житлових субсидій на придбання твердого палива і скрапленого газу план складає 6 520,0 тис. грн. фактично використано 6 520,0 тис. грн., тобто виконано на 100,0 відсотків. Станом на 01.10.2017 року існує кредиторська заборгованість у сумі 11 417,2 тис. грн. Заборгованість виникла у зв’язку з ненадходженням коштів субвенцій з державного бюджету;

       - видатки на виплату державної допомоги малозабезпеченим сім’ям,  сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, а також тимчасової державної допомоги дітям склали 59 938,6 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 59 938,6 тис. грн., або виконані на 100,0 відсотків. Заборгованості по виплаті вищевказаних видів допоміг  станом на 1.10.2017 року немає;

     - на фінансову підтримку громадської організації ветеранів за 9 місяців 2017 року спрямовано 99,4 тис. грн., що складає 77,6 відсотків від уточнених планових призначень.

     По культурі видатки загального фонду бюджету склали 9 640,9 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 11 450,1 тис. грн., тобто виконані на 84,2 відсотків, в тому числі спрямовано на оплату праці з нарахуваннями 7 699,6тис. грн. при уточнених планових призначеннях 8 724,5 тис. грн., відсоток виконання склав 88,3; на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 583,4 тис. грн. при уточнених планових призначеннях 819,6 тис. грн., що складає 71,2 відсотків.

     По фізичній культурі і спорту видатки за 9 місяців 2017року склали 852,1 тис. грн. при планових призначеннях 1 056,7 тис. грн. або план виконано на 80,6 відсотків. На оплату праці з нарахуваннями спрямовано 679,3 тис. грн. при планових призначеннях на вказаний період 745,5 тис. грн., відсоток виконання планових показників становить 91,1.       

     Спрямовано бюджетних коштів у сумі 167,5 тис. грн. на фінансову підтримку редакції районної газети „Знамя труда”, що становить 88,2 відсотків від запланованого обсягу видатків.

     На утримання за рахунок коштів районного бюджету дитячого оздоровчого закладу «Буревестник» за звітний період спрямовано 634,0 тис. грн. при уточнених планових призначеннях  654,3 тис. грн., планові показники виконані на 96,9 відсотків.

     Видатки на утримання місцевої пожежної команди, розташованої на території Серпневської селищної ради, склали 578,9 тис. грн. при уточнених планових призначеннях на 9 місяців 2017 року 597,5 тис. грн., план виконано на 96,9 відсотків.   

 

     Видатки на реалізацію  районних програм по загальному фонду  склали 2 637,7 тис. грн.(додаток 4), з них:

     - програма розвитку культури в Тарутинському районі на 2016 – 2019 роки – 260,8 тис. грн.;

     - програма «Бессарабський ярмарок на 2016 – 2019 роки» - 600,0 тис. грн.;

     - програма підтримки розвитку місцевого самоврядування в Тарутинському районі на 2016 – 2019 роки – 25,0 тис. грн.;

     - програма підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб органів місцевого самоврядування Тарутинського району на 2016 – 2017 роки – 0,4 тис. грн.;

     - програма підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців Тарутинського району на 2015 – 2017 роки – 2,3 тис. грн.;

     - районна програма підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» на 2017 – 2020 роки – 27,0 тис. грн.;

     - районна цільова програма «Освіта Тарутинщини» на 2015 – 2018 роки – 73,0 тис. грн.;

     - програма розвитку фізичної культури і спорту в Тарутинському районі на 2016 – 2019 роки – 154,9 тис. грн.;

     - районна програма «Дитинство» на 2017-2020 роки – 14,9 тис. грн.;

     - програма «Українська родина» на 2016 – 2019 роки – 3,2 тис. грн.;

     - програма «Молодь Тарутинського району» на 2017 – 2020 роки» - 10,0 тис. грн.;

     - програма «Молодь району» на 2017 – 2020 роки» (стипендія голів РДА та районної ради обдарованим дітям) – 18,0 тис. грн.;

     - програма відпочинку та оздоровлення дітей Тарутинського району на період до 2017 року – 218,8 тис. грн.;

     - районна цільова програма підтримки малозабезпечених верств населення на 2016 – 2017 роки – 624,2 тис. грн.;

     - районна комплексна програма підтримки військовослужбовців, учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на 2016 – 2017 роки – 41,0 тис. грн. ;

     -   районна цільова програма «Здоров'я»  на 2014-2018 роки – 227,2 тис.грн.;

     - районна програма протидії злочинності та посилення громадської безпеки на території Тарутинського району  Одеської області на 2017-2018 роки – 45,0 тис.грн.;

     -  районна програма безоплатної правової  допомоги населенню Тарутинського району  Одеської області на 2017-2018 роки – 12 тис.грн.;

     -  районна програма з підвищення спроможності  та поліпшення умов несення служби у відділах прикордонної служби на українсько-молдавському державному кордоні – 147,2 тис.грн.;

     -  районна програма «Єдина приймальня» на 2017-2018 роки  -  33,2 тис.грн.

 

     Видатки по спеціальному фонду районного бюджету за 9 місяців 2017 року склали  9 171,3 тис. грн., в тому числі: по районній раді – 118,7 тис. грн., по районному відділу освіти – 4 565,0 тис. грн., по комунальній установі «Тарутинська центральна районна лікарня» – 554,0 тис. грн., по комунальній установі «Тарутинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» - 24,5 тис. грн., по центру соціально-психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей – 119,7 тис. грн.,  по територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 534,1 тис. грн.,  по районному відділу культури – 267,2 тис. грн., по фінансовому управлінню – 2 988,1  тис. грн. (додаток 3).

     За 9 місяців 2017 року видатки по КЕКВ 3000 «Капітальні видатки» склали 4489,8 тис. грн..

     По КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 752,9 тис. грн., в тому числі:

     - по галузі «Освіта»  видатки склали 520,4 тис. грн., а саме придбано витяжки кухонні   битові  та електроплити для Лісненського , Надрічненського, Перемогівського, Рівненського НВК на суму 77,7тис. грн., холодильник для Миколаївського НВК на суму 13,0 тис. грн., пральну машину для Серпневського НВК на суму  11,9 тис. грн.,  проектор для Перемогівського НВК на суму 13,6 тис. грн., інтерактивний комплекс для Червоненського НВК на суму 50,0 тис. грн., ігровий майданчик  для Вознесенівського НВК на суму 14,8 тис. грн. , металопластикові вікна для Слободського НВК на суму 19,8 тис. грн. та  ноутбуки 2шт. для Малоярославецького НВК на суму 16,8 тис. грн., котел опалювальний для Вільненського НВК 1шт. на суму 19,6 тис. грн., шкільні меблі для кабінетів для Червоненського НВК 6 комплектів, для Вільненського НВК 1комплект, для Н-Тарутинського НВК офісні меблі  на суму 110,7тис.грн., оборудовання для комп’ютерного класу для  Червоненського НВК на суму 48,5 тис. грн..; Тарутинським НВК придбано дві вхідні двері  на суму 27,0 тис. грн. та електроплита для  їдальні дитячого садка «Тополёк» на суму15,0 тис. грн.; Березинським НВК придбано  котли водонагрівальні для системного опалення 2шт.  та насос паливний 1шт. на сумму 82,0 тис. грн.;

     - по районному відділу культури видатки склали 225,0 тис. грн. - придбано музичне обладнання для будинків культури на суму 93,2тис. грн., цінні подарунки на суму 20,0тис. грн. для Тарутинського аграрного ліцея, придбання ноутбуків для  БК с.Височанське та для бухгалтерії відділу культури на суму  21,8 тис. грн., одяг сцени для будинку культури с.Євгенівка на суму 90,0тис. грн.;

 

    - по  Територіальному центру соціального обслуговування  (надання соціальних послуг) Тарутинської  РДА видатки склали 7,5тис. грн., придбано меблі для їдальні  стаціонарного відділення Терцентру на суму 7,5тис. грн.

          По КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів» видатки  склали  588,3 тис. грн. Відділом Освіти здійснено  видатки на  капітальний  ремонт даху №2  Миколаївського НВК на суму 421,5 тис. грн.; на капітальний ремонт шкільної бібліотеки с. Ламбрівка 70,0тис. грн.; на капітальний ремонт шкільної їдальні Березинського НВК   96,8тис. грн.

     По КЕКВ 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)» видатки склали 160,5 тис. грн., в тому числі: Тарутинською районною радою здійснені видатки на придбання кондиціонера в сумі 32,0 тис. грн. та обладнання для кухні в сумі 86,7 тис. грн. для ДОЗ «Буревестник»; Центральною районною лікарнею здійснені видатки на придбання принтера на суму 10,1 тис. грн. та на ремонт службової квартири для медпрацівників на суму 7,2тис.грн. ; Центром первинної медико- санитарної допомоги здійснені видатки на придбання комп’ютера на суму 8,5 тис. грн. та пральних машин для амбулаторії с. Виноградівка та с. Петрівськ Другий на суму 16,0тис. грн.

          По КЕКВ 3220 «Капітальні трансферти органам державного управління інших рівнів» - видатки склали 2 988,1 до бюджету тис, грн., з них спрямовано:  до бюджету Євгенівської сільської ради 1 494,0 тис. грн. на капітальний ремонт  БК , до бюджету Петрівської Першої  сільської ради  500,0 тис. грн. на будівництво траси підвідного газопроводу високого тиску до села Петрівськ Перший Тарутинського  району , до бюджету Калачівської сільради 646,4тис. грн. на буріння артсвердловини,  до бюджету Юрївської сільської ради  246,0тис. грн. на буріння артсведловини в с. Єлизаветівка, до бюджету Височанської сільської ради 88,8тис. грн. на капітальний ремонт тротуарів, до бюджету Березинської сільської ради  13,0 тис. грн. на проведення експертизи по проекту капітального ремонту дитячого садка смт. Березине, вул. Виноградна ,51.

 

 

 

      Т.в.о. начальника фінансового управління                                         М.Ф. Констандогло

Додаток