29.11.2018

Засідання громадської ради при Тарутинській райдержадміністрації

ПРОТОКОЛ №7

засідання громадської ради

при Тарутинській районній державній адміністрації

22.11.2018                                  смт.Тарутине, РДА

Присутні: голова Тарутинської районній державній адміністрації Кюссе І.Г., перший заступник голови Тарутинської райдержадміністрації Сілоч О.І., заступник голови Тарутинської райдержадміністрації Дундер В.Г., начальник відділу у Тарутинському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області Деде С.С., завідувач сектору містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Тарутинської РДА Узун В.Д., головний спеціаліст з питань взаємодії з громадськістю райдержадміністрації Капанжи Т.М., голова громадської ради при Тарутинській районній державній адміністрації Ткаченко О.В., члени громадської ради за списком.

Члени громадської ради:

Беженар Н.П. – голова Тарутинської районної профспілкової організації працівників охорони здоровя України;Бутузова Т.С. - голова Тарутинської районної профспілкової організації працівників агропромислового комплексу України; Горбатенко В.М. - голова Тарутинської районної профспілкової організації Одеської обласної організації Українського товариства мисливців і рибалок; Драганова Н.І. - голова Тарутинської районної профспілкової організації працівників культури України; Лаврека З.І. – голова Тарутинського районного комітету профспілки працівників державних установ; Чербаджи В.І. – голова Тарутинської районної громадської організації «Болгарське культурно-просвітницьке товариство ім.. Генерала Петра Груєва».

Головуючий засідання: Ткаченко О.В.                                                       Секретар засідання: Капанжи Т.М.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

 1.Проблемні питання у земельній сфері.

Доп. Деде С.С. – начальник відділу у Тарутинському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області.

2. Про стан готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.

Доп.  Узун В.Д. – завідувач сектору містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Тарутинської РДА

1. Слухали: Проблемні питання у земельній сфері. 

Виступили: Деде С.С. - начальник відділу у Тарутинському районі Головного управління Держгеокадастру в Одеській області.

Проблемних питань у земельній сфері чимало, вони склалися внаслідок об’єктивних та суб’єктивних причин.

Це проблеми, насамперед, в земельному законодавстві, в раніше виданих документах, які не врегульовані в законодавчих актах.             

Іншою великою проблемою є несвоєчасне оформлення документів на земельні ділянки. З різних причин (відсутність коштів на виготовлення технічної документації, помилки в прізвищах у паспортах, розпорядженнях та інших документах), значний відсоток населення нашого району не оформили документи на земельні ділянки для ведення особистого підсобного господарства. Ситуація з оформленням документів на ОПГ складна і на даний час, починаючи з червня 2017 року, та вирішити її дуже складно.

На теперішній час повноваження по розподілу сільськогосподарських земель перейшли у Держгеокадастр. Якщо людина бажає отримати земельну ділянку, то звертатись з заявою про її виділення потрібно у Головне управління Держгеокадастру в Одеській області.

Тарутинський район один з небагатьох районів нашої області, який виставляє землі на аукціон, це ще один з видів доходу в місцеві бюджети. 25% земель аукціону – це землі, якими розпоряджається район.

На даний час йде «друга приватизація земель» у нашому районі. Населення оформлює нерозподілені під час першої приватизації земельні ділянки. По району це 51 тисяча га. Так, у Виноградівській та Юрївській сільських радах власники земельних паїв додатково отримали по 0,6 га, у Вознесенській сільській раді – по 0,8 га, у Калачівській – по 1.0 га.  60% населення вже отримали документи на ці ділянки.

 

Вирішили: По першому питанню: Проблемні питання у земельній сфері – інформацію взяти до відома та довести до відома громадськості району.

2. Слухали: Про стан готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.

Виступили: Узун В.Д. - завідувач сектору містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Тарутинської РДА

Тарутинською райдержадміністрацією та районною радою проводиться необхідна робота щодо сталої роботи у осінньо-зимовий період 2018-2019 років на об’єктах соціально-культурного призначення та житлово-комунального господарства району, у першу чергу у закладах освіти, культури та охорони здоров’я району.

Головою Тарутинської  райдержадміністрації видано розпорядження від 24.05.2018 р № 303/А-2018 «Про підготовку об’єктів житлово-комунального, паливно-енергетичного господарства та соціально – культурної сфери району  до роботи в осінньо-зимовий період 2018 – 2019 років». За цім  розпорядженням утворений оперативний штаб з підготовки об’єктів до роботи в осінньо-зимовий період, затверджений план заходів  з підготовки об’єктів житлово-комунального, паливно-енергетичного господарства та соціально – культурної сфери району  до роботи в осінньо-зимовий період 2018 – 2019 років.

Двічі на місяць керівники підприємств району, згідно з вищевказаним розпорядженням, надають до сектору містобудування, архітектури та ЖКГ райдержадміністрації  інформацію щодо підготовки об’єктів до роботи у осінньо-зимовий період 2018-2019 р.

Так за інформацією КУ «Тарутинський РЦПМСД», який забезпечує діяльність  в осінньо-зимовий період  семі сільських амбулаторій,  19-ти фельдшерсько-акушерських пунктів та 12-ти фельдшерських пунктів проводиться наступна робота:

- в медичної амбулаторії с. Виноградівка заплановано обладнання туалетної кімнати  у приміщенні амбулаторії на суму 49,5 тис грн. Роботи у цьому напрямку тривають.

-  за рахунок коштів районного бюджету та бюджету сільської ради у сумі 300,0 тис.грн  передбачено капітальний ремонт ФАПу у с. М Ярославець Другий. На проведення робіт з районного бюджету виділено 90.0 тис.грн. авансу. На даний час роботи виконані на суму 200,0 тис.грн.

- за рахунок коштів обласного  бюджету розвитку та бюджету сільської ради у сумі 353,5 тис.грн. (53,5+320,0)  передбачено капітальний ремонт ФАПу у с. Ярове. Сільська рада перерахувала 230,0 тис.грн. на завершення робіт. На даний час роботи не завершені.

-  у селі Петрівськ буде здійснена закупівля будівлі під обладнання ФАПу орієнтовною сумою у 300,0 тис грн. На сьогодення йде процедура оформлення правовстановлюючих документів.

В закладах освіти функціонують 79 котелень, з яких на твердому паливі 73, а на газі 6 і з них переобладнуються  з газових котелень на твердопаливні котельні 2 (Надрічне, Підгірне), але на даний час роботи не завершені.

В січні 2018 року був проведений тендер державних закупівель по вугіллю марки Д для шкіл  району в кількості  470 тон на суму  2115 тис.грн, та  залишок на складах шкіл становить 398 тонн вугілля -  марки Д.    Все вугілля у кількості 470 тон завезено до шкіл.

Проведений тендер державних закупівель по вугіллю марки ДГ КО для шкіл  відділу освіти на суму 800тис.грн

У період підготовки об’єктів та їх готовності до стабільної роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років  проведені  ремонти в наступних учбових закладів:

В усіх закладах освіти перед початком оздоровленням дітей  проведені поточні ремонти  приміщень, ремонт технологічного обладнання, ремонт електричних мереж  та усунення недоліків по приписам Тарутинського РЕМ та приписам Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Тарутинського районного сектору ГУ ДСНС України в Одеській області на суму 420 тис.грн. (спеціальний рахунок).

Також   у період підготовки та готовності закладів освіти до сталої роботи у зимових умовах 2018-2019 років виконані наступні роботи:   

- в НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. д/з» с. Миколаївка закінчили капітальний ремонт спортивного залу та за кошти районного бюджету проведено ремонт  коридору на 185 тис.грн. Приміщення І-IV класів обладнано ігровим  майданчиком за кошти сільської ради;

 - НВК «ЗОШ І- ІІ ст. д/з»  с.  Калачівка заміна котла, ( за спеціальний рахунок школи на суму 48 тис.грн.).

- НВК «ЗОШ І ст. д/з»  с.  Слободка капітальний ремонт головного корпуса будівлі, (за кошти обласного, районного та бюджету сільської ради на суму 252тис.грн.). Роботи тривають, перераховано 75 тис. грн. авансу.

- НВК «ЗОШ І ст. д/з»  с.  Іванчанка виконано капітальний ремонт даху та   проведено заміна системи опалення з пічного на водяне у приміщенні школи І-ІV класів на суму 322 тис.грн. ( за кошти обласного, районного та бюджету сільської ради). 

 - НВК «ЗОШ І ст. д/з»  с.  Матильдівка – проведено монтаж системи централізованого опалення в приміщені школи на суму 50,0 тис.грн. (за кошти районного бюджету). Роботи виконані повністю

- НВК «ЗОШ І- ІІ ст. д/з»  с. М-Ярославець Перший -  заміна електропроводки в дитячому садку (кошти спеціального рахунку на суму 20 тис.грн.). Роботи виконані.

- Рівненський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. д/з» - за спец рахунок школи проведено роботи по ремонту даху спортзалу на суму 100 тис.грн. 

- НВК «ЗОШ І- ІІІ ст. д/з»  с.  Весела Долина капітальний ремонт спортивної зали (за кошти сільської ради на суму 200 тис.грн.). Роботи завершені.

- НВК «ЗОШ І- ІІІ ст. д/з»  с. Березине  капітальний ремонт дитячого садка – виконані роботи на суму 2,0 млн. грн.( кошти Державного бюджету)

- НВК «ЗОШ І- ІІ ст. д/з»  с. Вознесенка Друга капітальний ремонт системи водопостачання (за кошти спеціального рахунку школи та сільської ради – 40,0 тис.грн).

У період підготовки та готовності територіального центру соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Тарутинської РДА  до сталої роботи у осінньо-зимовий період 2018-2019р. проведені наступні заходи:

- розроблено і затверджено  план заходів щодо готовності закладу до роботи в осінньо-зимовий період 2018–2019 років, з урахуванням недоліків, що мали місце у минулому осінньо-зимовому періоді, з метою забезпечення безперебійного функціонування  установи в складних погодних умовах та умовах надзвичайних ситуації;

- утворено запас твердого  палива (дрова) на опалювальний сезон 2018-2019 років;

- проведені необхідні  поточні    ремонтні    роботи    та   роботи  з   обслуговуванням  будівель (поточний ремонт даху житлового корпусу), опалювальних та освітлювальних систем, каналізації;

- поновлено інвентар для боротьби зі сніговими заметами;

У період готовності соціального закладу «Центр соціально - психологічної реабілітації дітей служби у справах дітей» до нормальної роботи у зимових умовах 2019-2019 років виконані наступні заходи. Здійснено гідравлічне випробування зовнішніх теплових мереж і внутрішньо будинкових систем опалення. Опалювальна система, централізоване  водопостачання та водовідведення  в належному стані. З метою пожежної безпеки здійснена обробка дерев’яних конструкцій горищного покриття.          Функціонує система пожежної сигналізації. Ведеться робота з енергозбереження: замінені всі вікна та лампи накалювання на світодіодні, частково проведено утеплення приміщення із зовні.

На даний час проводиться поточний ремонт приміщень. На випадок відключення  електроенергії  встановлений бензоелектрогенератор. Також в наявності є 6 електрообігрівачів. 

Відділ культури, молоді та спорту забезпечує функціонування 2 районних бібліотек та 33 сільських бібліотек-філій, 37  клубних  закладів – 1 районний, 3 селищних та 33 сільських, дитячої музичної школи.

У період підготовки закладів культури, молоді та спорту до сталої роботи у осінньо-зимовий період 2018-2019 років передбачено виконати наступні ремонтно-будівельні роботи на:

- капітальний ремонт будинку культури смт. Серпневе за рахунок обласного бюджету розвитку та бюджету селищної ради у сумі 758,255 тис.грн., з них станом на 01.07 2018 р. профінансовано з бюджету селищної ради 199,99715 тис .грн. на даний час роботи виконані.

-  капітальний ремонт будинку культури с. Миколаївка за рахунок обласного бюджету розвитку у сумі 176,3 тис.грн. Роботи завершені.

- капітальний ремонт будинку культури с. Вільне за рахунок обласного бюджету розвитку у сумі 81,3 тис.грн. Роботи завершено.

- капітальний ремонт будинку культури с. Вознесенка Друга за рахунок районного бюджету розвитку та бюджету сільської ради у сумі 173,0 тис.грн. (50% на 50%). Роботи завершено.

- капітальний ремонт клубу у с. Червоне, Вознесеньської  Другої сільської ради за рахунок районного бюджету розвитку та бюджету сільської ради у сумі 123,0 тис.грн. (50% на 50%);

- капітальний ремонт будинку культури с. Лісне за рахунок районного бюджету розвитку та бюджету сільської ради у сумі 300,0 тис.грн. (67% на 33%). На даний час кошти стовідсотково профінансовані. Роботи тривають.

- капітальний ремонт будинку культури с. Лісне за рахунок бюджету сільської ради у сумі 134,018,0 тис.грн. На даний час кошти стовідсотково профінансовані;

- капітальний ремонт клубу у с. Перемога, за рахунок бюджету сільської ради у сумі 400,0 тис.грн.  На даний час профінансовано 117,5284 тис.грн.;

- капітальний ремонт будинку культури с. Підгірне, Підгірненської сільської ради за рахунок бюджету сільської ради у сумі 549,02 тис.грн. На даний час кошти профінансовані на суму 528,71 тис.грн., тобто на 96,3%;

Заплановано придбання дров та вугілля 68 тонн на суму 223,5 тис.грн. 490,0 тис грн. На даний час придбано 50 тон. На залишок коштів будить придбані дрова.

Для сталої роботи у зимовий період 2018-2019 років структурних закладів відділу культури, молоді та спорту проведено наступні заходи:

- заміна котла у центральній районній бібліотеці;

- перевірені опалювальні системи тих закладів, які користуються природним газом.

- усі оператори газових котлів проходять навчання на курсах операторів газових котлів по підрозділам закладів культури.

 - сигналізатори проходять  повірку на загазованість;

 - обговорюється питання щодо укладення договорів на очищення вентиляційних  каналів від павутиння і пилу по підрозділам.

 -проведено профілактичний огляд газових котлів по підрозділам.

 -проведений поточний ремонт топічних.

- проведені інструкції з техніки безпеки з операторами газових котлів і з співробітниками закладів культури.

            - очищені димоходи опалювальних печей по сільським та селищним бібліотекам.

Для сталого функціонування КУ «Тарутинська ЦРЛ» в опалювальний період  2018/19 років були проведені наступні роботи:

-       проведена повірка вимірювальних приладів в газових котельнях на суму-945,0грн.

-       проведена повірка  газових сігналізаторів  на суму-6127,0грн.

-       проведено технічне обслуговування газових котлів в газових котельнях №1,№2,№3 на суму 17350,0грн.

-       проведена повірка димовентканалів на суму-2400,0грн.

-       проведено часткове утеплення зовнішніх труб теплотраси на суму – 3500,0 грн.

-       проведено утеплення димовентканалів на суму-1000,0 грн.

-       частково пофарбуванні зовнішні  газові металеві труби – 2400,0 грн.

-       придбано  манометри тиску води для системи опалення -840,0 грн.

-       провели поточний ремонт електричноі системи   газових котелен на суму-2850,0грн.

-       провели часткову заміну кранів шлангів металопластикових, кінцевіків, водяних шлангів на водопровідному трубопроводі на суму -7800,0грн.

-       проведена заміна металевих труб системи опалення на поліпропиленові  в акушерському та інфекційному відділеннях на суму-5600,0грн.

-       провели поточний ремонт (побілка, фарбування, штукатурка стін, шпаклівка стін, заміна дверей деревяних на металопластикові) в терапевтичному та акушерському відділеннях) на суму – 65000,0грн.

-       провели поточний ремонт   дизельгенератора на суму – 4650,0 грн.

-       проведена часткова заміна шифера на даху будівлі поліклініки, котельні №2 на суму-1700,0грн.

-       закуплені та встановлені манометри тиску води в газових котельнях №1,№2 на суму-840,0грн.

-       провели частковий ремонт водопровідного та каналізаційного трубопроводу у відділеннях на суму-5000,0грн.

-       провели іспит пожежного гідранту на суму-1640,0грн.

-       провели повірку контурів заземлення медичного обладнання,пральних машин,центрифуги,підстанціі,артсвердловини,електричного обладнання в газових котельнях,дизельгенератора на суму – 18200,0грн.

-       провели діагностику та технічне обслуговування вогнегасників на суму – 5800,0грн.

-       проведена перевірка роботи газоаналізаторів на спрацювання електромагнітних клапанів на суму 1200,0грн.

-       провели іспит кисневого трубопроводу на суму – 16800,0

-       придбали вугілля на твердопаливний котел,4,8т.на суму - 31200,0 грн.

-       придбали дрова на твердопаливний котел 5м3 на суму - 4800,0 грн.

придбані  електронасоси  в котельню №1,№3 на суму - 9200,0 грн.  Всі структурні підрозділи лікарні підключені до системи опалення.

Всього на пусконалагоджувальні, ремонтно-відновлювальні приміщень та обладнання центральної районної лікарні 155,2 тис.грн.

Вирішили: По другому питанню: Про стан готовності об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери району до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років – інформацію взяти до відома та довести до відома громадськості району

 

Голова громадської ради                                                 О.В.Ткаченко

Секретар громадської ради                                              Т.М.Капанжи